Obchodní podmínky shopu E-halloween.cz
1. Základní údaje
Provozovatel e-shopu:
HPT Online s.r.o.
Osadní 869/32, Holešovice, 170 00 Praha 7
IČ: 02306476, DIČ: CZ02306476
Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 217904.
(dále jen "provozovatel")
Kontaktní údaje
Telefon: 605 032 865
E-mail: info@e-halloween.cz
Na uvedené adrese není kamenná prodejna, ani výdejní místo pro e-shop viz často kladené otázky a odpovědi FAQ. Na e-maily odpovídáme zpravidla do 3 hodin, nejdéle však do 2 pracovních dnů.
Prodávající a odesilatel: HDT impex s.r.o. Botanická 238/3, 36263 Karlovy Vary, IČ: 25236431, DIČ: CZ25236431. Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 1544.
Prodávající je plátcem DPH.
(dále jen "prodávající")
Chcete-li se dozvědět více o nás, klikněte prosím zde.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel, dále jen „spotřebitel“, je fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání a je vymezen v ust. § 2 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
2. Objednávka zboží
Seznam zboží na stránkách https://www.e-halloween.cz je online katalogem běžně dodávaného zboží. Provozovatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky, nebo objednávky. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání objednávky. Od tohoto data se budou počítat související lhůty. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Obrázky produktů jsou ilustrativní a provozovatel si vyhrazuje právo na drobné odlišnosti. Některé rostliny jsou na obrázcích včetně dekorativního květináče. Pokud není uvedeno jinak, dekorativní květináč není součástí rostliny.
Zrušení objednávky
Zákazník i provozovatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku až do potvrzení objednávky provozovatelem. Pokud zruší objednávku provozovatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě provozovatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
Ceny
Všechny ceny prodávajícího jsou v Kč (Koruna česká). Další náklady spojené s dopravou a balením zboží přechází automaticky na kupujícího. Informace o aktuálních cenách dopravného a balného jsou uvedeny v odstavci 3 - Zaslání zboží.
Recyklační poplatek
Pokud není uvedeno jinak, bude ke každé ceně připočten poplatek za likvidaci elektro-odpadu (recyklační poplatek). Další informace naleznete na stránkách www.asekol.cz a www.ekolamp.cz (světelné zdroje).
Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3. Zaslání zboží
U zboží, které má být zákazníkovi zasláno zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje zaslání objednávky. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání objednávky. Od tohoto data se budou počítat související lhůty. Ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na kupní smlouvy uzavírané pro případ zásilkového prodeje, nikoliv pro osobní odběr zboží. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době přepravcem, obvykle do 1-2 pracovních dnů od expedice objednávky, zákazník je však o případném prodloužení dodací lhůty včas informován.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodávající, a to na území celé České i Slovenské republiky. Dopravce vám doručí zboží na adresu kterou si určíte v objednávce. V případě potřeby vás bude řidič dopravce před doručením kontaktovat na telefon uvedený v objednávce. Doba doručení je 1 den pro ČR a 2 dny pro SR od expedice zásilky. Standardně zasíláme zboží do České a Slovenské republiky, individuálně je však možná doprava i do dalších zemí EU.
Česká republika - Cena balíkové dopravy pro ČR je 121,- Kč včetně DPH. Při odběru nad 3000,- Kč s DPH je dopravné ZDARMA. V případě že bude zásilka nad 50Kg, bude účtován příplatek za nadrozměrný balík 150,- Kč s DPH. V případě velmi křehkého nebo nadrozměrného zboží je doprava řešena paletovou přepravou viz *.
V případě že bude zásilka nadrozměrná (nad 200cm), bude účtován příplatek za nadrozměr dle jeho ceny. Výše případného příplatku je uvedena u daných produktů a v košíku. Příplatek za nadrozměrné zboží je od 121 - 169,- Kč s DPH v závislosti na ceně produktu.
Slovenská republika - Cena balíkové dopravy pro SR je 280,- Kč (cca 11,- EUR) včetně DPH. V případě že bude zásilka nad 50Kg, bude účtován příplatek za nadrozměrný balík 150,- Kč s DPH. V případě velmi křehkého zboží je doprava řešena paletovou přepravou viz *.
* Velmi křehké zboží a květináče řady LEICHTSIN jsou přepravovány individuálně paletovou dopravou. Po špatných zkušenostech s balíkovou dopravou, zavážíme květináče LEICHTSIN vlastním závozem (pouze Praha a okolí), nebo paletovou přepravou. V případě objednání velmi křehkého zboží, nebo květináčů řady LEICHTSIN kontaktujeme zákazníka pro potvrzení individuální ceny paletové dopravy. Cena paletové dopravy je kalkulována dle tarifů dopravce v závislisti na adrese a hmotnosti. Platí, že paletová doprava je zpoplatněna vždy.
Způsob uhrazení ceny za zboží
Zboží je možné uhradit pouze na dobírku v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby. Řidič přepravce převezme hotovost a vydá doklad o úhradě v Kč nebo EUR. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy. Doběrečné je ZDARMA. V případě že objednávka obsahuje nestandardní zboží, nebo objednávka přesahuje částku 5000,- Kč, vyhrazuje si provozovatel právo na možnost úhrady předem převodem na účet. V takovém případě bude zákazníkovi zaslána zálohová faktura obsahující bankovní údaje. Platba předem převodem na účet je možná i na přání zákazníka.
Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě že balík chrastí (nejčastěji střepy), balík NEPŘEBÍREJTE !!! Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Reklamace se bude dále řídit dle podmínek viz bod 4.
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
Další komunikace mezi provozovatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
4. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
Záruka na zboží (toto ustanovení se netýká kupujícího, který není spotřebitelem)
Všechny výrobky jsou schválené pro provoz v ČR a vztahuje se na ně minimální záruční doba 2 roky.
Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Uplatnění záruky se řídí občanským zákoníkem. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky ve speciálním záručním listě.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
V případě reklamace zákazník kontaktuje provozovatele elektronicky na kontaktní email s podrobným popisem poškození ihned po zjištění škody. Zákazník bude dále informován o postupu reklamce. Pro uplatnění reklamace závady či nefunkčnosti zboží je nutné dodat společně s výrobkem zejména : doklad o nákupu (nezbytné v případě záruční reklamace), vyhovující obal (pokud možno originální, který zamezí poškození výrobku při dopravě či jiné manipulaci), písemný popis závady, jméno a adresu a další kontakty. Prodávající v žádném případě neuznává záruku za vady vzniklé nekvalifikovanou obsluhou, neodborným a nešetrným zacházením se zbožím, použitím a instalací, jež jsou v rozporu s pokyny v návodu. Záruka se rovněž nevztahuje na škody v důsledku živelných katastrof, násilného poškození, povětrnostních vlivů a v případech neoprávněného zásahu do zboží.
Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, je kupující oprávněn nepřevzít jej. V takovémto případě sepíše kupující s doručovatelem reklamační protokol či jiný zápis o škodě či vadě zásilky. Po vyřízení takovéto reklamace nebo v jejím průběhu kupující obdrží zboží nové či dohodne s prodávajícím jiný postup. V opačném případě pozdější reklamace vnějšího stavu zásilky bude posuzována na základě podepsaného přepravního dokladu, ve kterém kupující stvrzuje doručení z vnějšku bezvadné zásilky. Informace o průběhu či stavu reklamace je možné získat telefonicky od prodávajícího.
Pokud zákazník zjistí poškození zboží přepravou, doporučujeme do 2 dnů od doručení informovat emailem provozovatele a zaslat fotodokumentaci poškození. Pokud zákazník nedodrží lhůtu 2 dnů, nemusí být reklamace přepravcem uznána. Prosíme proto o důkladnou kontrolu při převzetí zásilky od přepravní společnosti General Parcel. V případě poškození balíku, promočení, zašpinění či jiné podezřelé vadě na zásilce, sepište s řidičem převzetí s výhradou, kde bude uvedeno v jakém stavu byla zásilka převzata. Toto opatření Vám usnadní reklamaci u přepravní společnosti, pokud není zřejmé poškození zboží uvnitř zásilky při převzetí. V případě že balík chrastí (nejčastěji střepy), balík NEPŘEBÍREJTE !!!
Přijmete-li poškozenou zásilku a není-li poškození nebo částečná ztráta zřejmá při převzetí zásilky, oznamte tuto skutečnost ideálně do 2 pracovních dnů od převzetí provozovateli emailem. Přepravní společnost k Vám zašle svého zástupce, který poškození posoudí. Pokud však nebyl s řidičem při převzetí sepsáno převzetí s výhradou či zapsáno do předávacího protokolu jakékoli poškození balíku, je velmi málo pravděpodobné, že přepravní společnost reklamaci uzná. Výrazně doporučujeme nahlásit reklamaci způsobenou přepravou nejdéle do 2 pracovních dnů od doručení.
Odpovědnost za vadu výrobků
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).
Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího a servisních oprav, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny: HDT impex s.r.o. Botanická 238/3, 36263 Karlovy Vary.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“). To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
V případě podstatného porušení kupní smluvy má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
V případě nepodstatného porušení kupní smluvy má kupující právo odtranění vady, nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny věci. Odstoupení od smlouvy je možné pouze tehdy, pokud prodávající odmítne závadu odstranit nebo to nestihne v zákonné lhůtě 30 dnů.
Vyřízení reklamace
Kupující reklamaci může uplatnit na adrese prodávajícího: HDT impex s.r.o. Botanická 238/3, 36263 Karlovy Vary osobním doručením, nebo zasláním zboží přepravcem. Pokud bude zboží zasíláno prodávajícímu, musí v balíku kromě zboží být: kopie daňového dokladu, popis závady, kontakt na vás, balík odešlete na adresu prodávajícího: HDT impex s.r.o. Botanická 238/3, 36263 Karlovy Vary. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Doporučujeme zboží pojistit.
Prodávající, či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona třicetidenní.
5. Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení
Spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Kupní smlouva se při nákupu v e-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Odstoupí-li spotřebitelod smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Náklady na dopravu k prodávajícímu hradí kupující.
Právo prodávajícího na odstoupení
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale prodávající vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Na základně rozhodnutí Evropského soudního dvora a dle směrnice 97/7/ES jsou spotřebiteli, který se rozhodne odstoupit od smlouvy do 14 dnů, vráceny také náklady na původní dopravu zboží, ta je však počítána podle ceny nejnižší možné přepravy.
Odstoupit může spotřebitel tak, že tuto skutečnost oznámí - odešle do 14 dnů od převzetí zboží provozovateli emailem na kontaktní email, nebo písemně na adresu prodávajícího.
Při odstoupení od smlouvy se doporučuje uvést text o odstoupení od smlouvy, číslo objednávky, číslo faktury, bankovní spojení a datum nákupu. Alternativně lze uvést text obdobného charakteru, ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné 14ti denní lhůtě.
Pokud již spotřebitel zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny prodávajícího spolu s kopiií daňového dokladu, bankovním spojením na adresu: HDT impex s.r.o. Botanická 238/3, 36263 Karlovy Vary. Prodávající bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží.
Vrácené zboží doporučujeme zaslat v původním nepoškozeném obalu (může být poškozen úměrně nutnosti vybalení věci), nesmí jevit známky užívání, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.). Doporučujeme přiložit kopii dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučuje se zboží při přepravě pojistit.
V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (opotřebení zboží apod.).
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
6. Ochrana osobních údajů spotřebitele
Provozovatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu provozovatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků prodávající nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.
Údaje, které prodávající o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do klientské sekce.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@e-halloween.cz, nebo tuto skutečnost oznámí provozovateli telefonicky.
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
7. Zasílání na Slovensko
V našem eshopu mohou nakupovat také zákazníci ze Slovenské republiky. Pro zjednodušení jsou veškeré ceny produktů v shopu i v EUR. Cena zboží na shopu v EUR je pouze orientační. Konečná cena zboží v EUR je účtována dle ceny v CZK směněné dle aktuálního kurzu ČNB v den fakturace. Dopravu zajišťuje kurýrní služba GEIS - General Parcel. Doručení zboží je do 2 dnů od expedice zboží.
V případě objednávek ze Slovenska je v současné době možné platit pouze na dobírku. Dobírkovou částku (cenu objednávky) od vás vybere řidič přepravní společnosti General parcel v hotovosti v EUR.
Cena dopravného včetně doběrečného je 280,- Kč (11,- EUR) / balík. V případě že bude zásilka nad 50Kg, bude účtován příplatek za nadrozměrný balík 150,- Kč s DPH.
Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:
Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
Jak je to s DPH?
Zboží je do Slovenské republiky dodáno za ceny v Kč s DPH.
Pokud má být dodávka zboží uskutečněna bez DPH, je nezbytně nutné splnit následující podmínky:
1. při objednání zboží musíte napsat do poznámky, že chcete dodat zboží za cenu bez DPH !!!
2. ve Vaší registraci musíte uvést své DIČ (bez uvedení proběhne expedice vždy za cenu s DPH)
3. je nutné správnost DIČ doložit kopií registrace u příslušného finančního úřadu na Slovensku zasláním v digitální podobě na náš e-mail.
Nesplněním kterékoliv z podmínek není možná expedice za ceny bez DPH (a je provedena expedice za plnou cenu s DPH). Při případném vracení DPH platí kupující veškeré bankovní poplatky spojené s touto transakcí.
8. Další práva a povinnosti smluvních stran
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a zákazníkem. Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.